مقالات آرشیو خبر ها
تغییرات بزرگ یوونتوس در تابستان

تغییرات بزرگ یوونتوس در تابستان

بعد از ماریو مانژوکیچ، حالا ماتیا دیشیلیو هم در آستانه خروج از یوونتوس قرار دارد و بر کسی پوشیده نیست که امره جان نیز در لیست فروش است.

 

سه نفر از فرزندان آلگری در یک پنجره‌ی نقل و انتقالاتی یوونتوس را ترک می‌کنند. سامی خدیرا و بلیز ماتوییدی تنها بازیکنان آلگریستا خواهند بود که در یوونتوس می‌مانند. چرا؟ چون در مارکت امروز قیمت بالایی ندارند و از فروششان سودی به یوونتوس نمی‌رسد،.

 

استفاده گاه و بیگاه از آن‌ها در بازی‌های مهم و داشتنشان در محیط تمرین و رختکن با تجربه‌ی بالایی که دارند بیش از پولی که قرار است برای آن‌ها پرداخت شود می‌ارزد. سامی خدیرا پیش از مصدومیت از 7 بازی آخر، 6 بازی را نیمکت نشین رودریگو بنتانکور بود و حالا با رسیدن آدرین رابیو به شرایط فیزیکی ایده آل، کم کم بلیز ماتوییدی جای خود را به رابیو باید بدهد. این دو بازیکن در صورتی که پیشنهاد خوبی از راه نرسد فروخته نخواهد شد.

 

کسی که فروشش در خط میانی قطعی به نظر می‌رسد میرالم پیانیچ است. یوونتوس می‌خواهد در تابستان پل پوگبا و ساندور تونالی را به تورین بیاورد و در این راه به احتمال فراوان (90٪) اولین اسمی که باید قربانی شود میرالم پیانیچ است. الکس ساندرو نیز احتمالا به عنوان بخشی از معامله به منچستر یونایتد داده خواهد شد. برای جانشینی او یوونتوس کاری که با دانیلو کرد را می‌کند، یعنی یکی از اهداف قدیمی خود را جذب می‌کند و پلگرینی را به دفاع چپ فیکس می‌برد.

 

علاقه‌ی یووه به تونالی نیز بر کسی پوشیده نیست. متاسفانه سلینو آدم عاقلی است و با پول کم تونالی را نمی‌فروشد، اما مهم نیست. آنیلی او را می‌خواهد. از من درباره‌ی کاستروویلی پرسیدید، که به جز چند فرضیه، خبری درباره او ندارم و بعید می‌دانم یوونتوس به سراغ او برود.

 

می‌دانم یوونتوس به شزنی پیشنهاد تمدید داده است و به زودی قرارداد او تمدید می‌شود اما برنامه این است که در تابستان او را به پاری سن ژرمن بفروشند و جانلوییجی دوناروما را جانشین او کنند. همه چیز به پیشنهاد مالی پاری سن‌ژرمن بستگی خواهد داشت.

 

گونزالو هیگواین سال آخر خود را سپری می‌کند. مثل ته‌وز او به آرژانتین می‌رود و در ازای او، یوونتوس یک بنتانکور از ریورپلاته می‌گیرد. برای خط حمله و جای پیانیچ نظر پاراتیچی روی ولاهویچ فیورنتینا است.

 

به قلم پائولو نونمولا


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سعید سعیدی
سعید سعیدی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: